dinsdag 1 mei 2012


Dag 27 - 24-12-2012

Na van Daniël een overnachting adres gekregen te hebben bij een vriend van hem, weer vertrokken, in de regen. Een bui, die tot in de avond duurde. Mijn nieuwe regenjas kwam wel van pas, een nadeel, het drie lagen systeem van je kleding werkt niet meer. Je kleding wordt nat van het transpireren en je wordt helemaal koud, erg koud. De route viel niet helemaal tegen. Door de regen zijn de paden wel zwaar en glad. Natte bergklei. Mooie bossen en veel langs de Seine die natuurlijk aardig uit de kluiten gewassen is. In verband met het weer en de gladde route op twee plaatsen de route een paar kilometer ingekort. In Etourvy bleek de vriend van Daniël moeilijk te vinden en toen ik hem had gevonden was hij niet thuis en hij nam de telefoon ook niet op. Ook de in het route boekje aangeven gîte bleek er niet te zijn. Dan maar weer iemand opgezocht. Achter een huis lag een mooi weitje, dus maar aangebeld. Een dame deed open en na enige twijfel kon ik Vieri in de wei zetten en kon ik het zoldertje boven een gedeelte van het huis in gebruik nemen.
Al snel werd er een douche aangeboden en werd er eten klaar gemaakt. Een buurvrouw zorgde nog voor een warme deken. Ze hadden kennelijk wel met me te doen. Mevrouw zorgde voor haar kleinkind, Tony, die ook bij haar inwoonde omdat zijn ouders hem moeilijk konden begeleiden vanwege een handicap. Petje af, Tony was een rasechte ADHD-er, een mooi manneke.

Geen opmerkingen: